Psalm13 The Bible Audio with Words(Repeat 10 times) 시편 13편 영어성경 듣기/읽기(10번 반복)

 Psalms 13 The Bible Audio with Words(Repeat 10 times) 

시편 13편 영어성경 듣기/읽기(10번 반복)


1 How long, Lord? Will you forget me forever? How long will you hide your face from me?

2 How long must I wrestle with my thoughts and day after day have sorrow in my heart? How long will my enemy triumph over me?

3 Look on me and answer, Lordmy God. Give light to my eyes, or I will sleep in death,

4 and my enemy will say, “I have overcome him,” and my foes will rejoice when I fall.

5 But I trust in your unfailing love; my heart rejoices in your salvation.

6 I will sing the Lord’s praise, for he has been good to me.


1 여호와여 어느 때까지니이까 나를 영영히 잊으시나이까 주의 얼굴을 나에게서 언제까지 숨기시겠나이까 

2 내가 나의 영혼에 경영하고 종일토록 마음에 근심하기를 어느 때까지 하오며 내 원수가 나를 쳐서 자긍하기를 어느 때까지 하리이까 

3 여호와 내 하나님이여 나를 생각하사 응답하시고 나의 눈을 밝히소서 두렵건대 내가 사망의 잠을 잘까 하오며 

4 두렵건대 나의 원수가 이르기를 내가 저를 이기었다 할까 하오며 내가 요동될 때에 나의 대적들이 기뻐할까 하나이다 

5 나는 오직 주의 인자하심을 의뢰하였사오니 내 마음은 주의 구원을 기뻐하리이다 

6 내가 여호와를 찬송하리니 이는 나를 후대하심이로다



#Psalms13 #시편13편 #BibleAudio



댓글

이 블로그의 인기 게시물

How to use the remote control of Samsung air conditioner '삼성 에어컨 리모콘 사용법' 전문가 설명: 자동, 냉방, 무풍, 송풍 차이

MBC 수목드라마 ‘시간’ 서현, “내 말 한 마디에 사람들이 움직일 때까지..”‘복수의 웨딩드레스’입었다! 반전의 다크 포스!

Huxley Christmas gift Snowball 헉슬리 선물세트