Although beauty is in the eye of the beholder for most, for Canadian Millennials a partner's real estate portfolio is more important.

Although beauty is in the eye of the beholder for most, for Canadian Millennials a partner's real estate portfolio is more important. A recent survey commissioned by HSBC found that more Canadian Millennials choose future partners based on mutual home-buying aspirations than their physical appearance. Nearly 13% of respondents ranked property-related qualities higher than physical appearance, which clocked in at just under 3%. The survey was conducted on 1,077 Canadian adults between November and December of last year.

비록 아름다움이 대부분의 사람들의 눈에 들어오지만, 캐나다 밀레니얼에게는 파트너의 부동산 포트폴리오가 더 중요하다. HSBC가 의뢰한 최근 조사에 따르면, 더 많은 캐나다 밀레니얼이 그들의 신체적 외모보다 상호 주택 구입 열망을 바탕으로 미래의 파트너를 선택하는 것으로 나타났다. 응답자의 거의 13%가 부동산과 관련된 자질을 신체적인 외모보다 높게 평가했는데, 이는 3% 미만으로 나타났다. 이 조사는 작년 11월부터 12월 사이에 1,077명의 캐나다 성인들을 대상으로 실시되었다.

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